HTML

Valahol tőled távol,ahol majd senki sem gyászol...

Valószínűleg több lesz benne a szomorú rész erős érzelmekkel, mint a boldog happy end-re végződő sztory..igazából azért kezdek el blogolni,hogy egy kicsit könnyebben vegyem a dolgokat,így úgy érezhetem picit,hogy végre engem is meghallgat valaki...

Friss topikok

  • tous_les_memes: Szia! :) bocs, hogy beleszólok! egy "véletlen folytán" ;) akadtam a blogodra, nagyon erős amit írt... (2011.10.13. 11:35) :( :(

Linkblog

Archívum

:( :(

2009.10.31. 19:37 Suzy Parker

 

 

százszor gondoltam át mit írjak számítok rá, hogy választ nem kapok..beszélni nehéz,ezért csak írok..torkomban gombóc,szólni nem bíriok,kérlek ne felejtsd el a nevemet!!:( Elbucsuzni jöttem csupán és bocsánatot kérni,amiért nem tudtam felérni a vágyaidhoz bocsánat azért mert örökké megbecsültelek bocssánat azért mert most szét hullik mindnen.nézem kezed.koszos,hozzám többé nem érhet..nézd a szemem könnyes,ezzel mosnám tisztára..:(Most elmegyek tudom ha valaha meghallod a nevem azt krdezed:ki az? :( :(erösnek mutatom magam de mikor senki nem lát könnyezek most irok neked egy levelet,az egész életem csődbe ment indulásra készen állok már nincs semmi dolgom de mielött kilépek még visszanézek egyszer csak ez a levél marad utánnam de ez öszinte és igaz,mikor olvasod ezt alevelet azt mutatom hogy az emlékedet ellököm pedig velem marad mindig amig magamat felkötöm..most nincs más csak egy törött üveg ezzel felvágom az erem és vérrel irom alá neked ezt a bucsu levelet..te cak kirugod alolam a széket amin lábujjhegyen ácsorgom CSAK SZERETTEM VOLNA VISSZAHOZNI A SZÉP KÉPEKET LÁTNI AKARTAM ISMÉLT SZEMEDBN A FÉNYEKET!!!!!!de te csak alázz taposs el de én utolso szavaimmal kiadm ezt a mérget..tudom ha nevemet hallod megkérdezed :ki z? :( :(

 

Százszor fogalmaztam át e lapot,

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cicuscicus.blog.hu/api/trackback/id/tr121489482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tous_les_memes 2011.10.13. 11:35:01

Szia! :) bocs, hogy beleszólok! egy "véletlen folytán" ;) akadtam a blogodra, nagyon erős amit írtál.....igazából csak annyit akartam írni, hogy remélem nem volt végzetes ez a szomorúság és azóta jobban vagy! drukkolok neked így "ismeretlenben" is! és ide szeretném írni, hogy ne add fel, mert igen is vannak olyan emberek akikért érdemes élni és áldozatokat hozni! :)
süti beállítások módosítása